مرداد
۲۷
۱۳۹۵

دانلود تحقیق طرح های بازاریابی

اگر برای نوشتن پروژه دانشجویی خود با عنوان طرح های بازاریابی به دنبال یک مقاله باارزش می گردید و یا علاقمند به آشنایی بیشتر با موضوع طرح های بازاریابی  می باشید ما به شما این مقاله را پیشنهاد می کنیم .با دانلود این مقاله شما یک فایل word دریافت می کنید که قابلیت ویرایش را داشته و می توانید  به راحتی  از مطالب آن برای پایان نامه و پروژه  خود استفاده کنید.

طرح های بازاریابی

مشخصات فایل طرح های بازاریابی

عنوان : طرح های بازاریابی
فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )
تعداد صفحات : ۱۷
حجم فایل : ۱۶۳ کیلوبایت

خلاصه آنچه در تحقیق طرح های بازاریابی می خوانید.

پنج اقدام مي تواند ميزان مشاركتتان را در  مناقصه‌ها بطور معنا داري بالا ببرد :
۱
) در مورد [مشتريان طرف] حساب طراز اول خود ، برنامه ارتباطي در برگيرنده كارشناسان صنعت يا محصول / خدمات هدف ترتيب دهيد كه قادر به تشريح اقدامات لازم براي افزايش آگاهي مشتري باشند و [از طرف ديگر] اقدام به تعليم آن‌دسته مسئولين اجرايي/ بازارياب‌ها نماييد كه مسئوليت رسيدگي به اين مشتريان را بر عهده دارند.
۲) براي تيم هاي [ مخصوص مشتري طرف] حساب طراز اول، منابع فروش با توانايي بالا را بكار بنديد كه مهارتشان به دقت در رديف نيازمنديهاي خاص افراد صاحب نفوذ مشتري باشد .
۳) به تشكيل پيمان با شركتهايي بپردازيد كه از فرصتهاي حاضر در نزد [مشتريان طرف] حساب هدف با خبر يا از روابط زنده با تصميم گيرنده هاي كليدي مشتري برخوردار باشند.
۴) ظرفيت بازارياب‌ها را براي تمركز بر شناسايي فرصتها آزاد كنيد .
۵) با تجديد نظر در ساختار پاداش ، اولويت بالا را به ايجاد رابطه [اختصاص] دهيد تا به تأمين سهميه [ فروش منظور شده براي بازارياب

۲- تعداد گفتگوهايي را افزايش دهيد كه مبدل به پيشنهادهاي  قطعي مي‌شوند
بي بهره بودن بازارياب از درك فرصت خاص  يا ناتواني در جزء جزء كردن طيف كامل مزيت ها بر پايه فهم [ ويژگيهاي] كسب و كار مشتري [از يك طرف ] و [اختصاصات] محصولات و خدمات رقابتي [از طرف ديگر]  يك تنگناي متواتر در انتقال از گفتگو با مشتري به مرحله [ارائه ] پيشنهاد است . بازارياب‌ها ممكن است متوجه نباشند كه فرصتي راستين ، در حقيقت ، وجود ندارد . در عين حال ساعات متمادي وقف پيگيري گفتگوهايي مي كنند كه در نهايت راه به جايي نمي برد. اقدامات سه گانه زير مي تواند نرخ [تبديل گفتگو به ارائه] پيشنهاد را بطور معني داري بالا ببرد.

اقدام به يك ارزيابي قبلي مبتني بر حقيقت، از احتمال قطعي كردن معامله در سرانجام كار را در پيش گيريد.
در يك شركت نرم افزاري ، طبقه بندي مجدد [مشتريان طرف] حساب براساس پتانسيل [انجام معامله در] آينده آشكار ساخت كه رشد [عايدات] نه به واسطه مشتريان بزرگ فعلي بلكه به واسطه مشتريان ميانه بازار حاصل خـواهد شد كه در انتظار پروژه‌هاي كـلي به سر مي برند. اين دسته مشتريان جديد نماينده ۶۰ درصد فرصت رشد عوايد بودند . براي ارزيابي فرصتي از اين دست، پاره اي شركتها مبادرت به تشكيل شوراهاي موقت مركب از مديران ارشد فروش مي كنند تا به ارزيابي احتمال بستن معامله و برنامه‌ريزي اقدامات عملي مورد نياز براي سردادن معاملاتِ در دست اقدام ، بپردازند.

تيمي يا مجموعه مهارتها و تخصص‌هاي مطلوب براي تعيين  مقتضيات و  پرداختن به نيازهاي مشتري در مراحل اول كار تشكيل دهيد.
برخي شركتهاي كالا با بسته بندي[۱] [منفرد] اقدام به سازماندهي مجدد نيروهاي فروش خود حول تيمهاي [ مخصوص ] كسب و كار مشتري كرده اند كه با متخصصين نماينده مقولات مختلف تأمين مي شوند. اين تيم ها توسط يك مدير لجستيك، مسئول هدايت سيستمها ، معامله‌گر مالي و يك كارشناس [سيستم] قيمت گذاري متمركز حمايت مي شوند.

به سازماندهي ساختار پاداش به منظور حمايت از پيشبرد موقعيت‌هاي پيچيده تر فروش به مرحله [ ارائه] پيشنهاد اقدام  نمائيد.
بيشتر سازمانها بازارياب‌ها را در ازاي عوايد حاصل از معاملات قطعي شده پاداش مي‌دهند كه [اين امر ] بازارياب‌ها را تشويق به انتخاب فرصت هاي فروش بي دردسري مي كند كه مي‌دانند قادرند آنها را به سرعت قطعي كنند. براي ترغيب به  سرمايه گذاري در [فرصتهاي ] فروش پيچيده تر ممكن است برنامه هاي پاداش نيازمند [ اين رويكرد] باشند كه هر [ مرحله ] پيشرفت در چرخه فروش را به عنوان يك [مورد ] انعقاد [معامله] فرض و پاداش دهي به بازارياب‌ها را براساس درصدي از كل حق العملشان منظور كنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح های بازاریابی خواندن مطلب زیر را به شما پیشنهاد میکنیم.
دانلود تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

فهرست مطالب تحقیق طرح های بازاریابی را در قسمت پایین میتوانید مشاهده نمایید.

فرايندفروش با الگوي بند به بند و اقدامات تمركز يافته در طول  قيف ـ  كليدهاي رشد فروش
استفاده اهرمي از راهبرد خرج بازاريابي براي نيرو بخشيدن به فرايند فروش
چهار اهرم پر اثر
ميزان مشاركت
تعداد گفتگوها
اقدام به يك ارزيابي قبلي مبتني بر حقيقت
تيمي يا مجموعه مهارتها و تخصص‌هاي مطلوب
به سازماندهي ساختار پاداش
اقدام به راهبرد برنامه ريزي

هم اکنون می توانید تحقیق طرح های بازاریابی را به قیمت ۳۰۰۰  تومان از سایت آسمان فایل دانلود نمایید.

توجه : لطفا از این پایان نامه جهت تکمیل مطالعات و تحقیقات خود استفاده کنید و از ارایه مستقیم آن به عنوان پایان نامه و یا پروژه تخصصی به استاد خودداری کنید.
در صورتی که هرگونه اطلاعاتی شامل پروژه، مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش کارآموزی و … در مورد هر موضوعی در اختیار دارید که مالکیت آن برای خودتان است. نیاز به خرید و پرداخت هزینه نیست، ما با شما تبادل فایل خواهیم داشت. کافیست عنوان و فهرست فایل خودتان را برای ما ارسال کنید، تا پس از بررسی توسط پشتیبانی سایت، راهنمایی های لازم برای تان ارسال شود. ما در کمتر از ۲ ساعت مورد را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما خواهیم رساند. برای تبادل فایل ها و اطلاعات با ایمیل زیر در ارتباط باشید. ایمیل پشتیبانی: contact-us@asemanfile.ir

      مطالب مرتبط



برای ارسال سوال، نظر، انتقاد، پیشنهاد، از فرم زیر استفاده کنید