دانلود تحقیق تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون - آسمان فایل
مرداد
۲۷
۱۳۹۵

دانلود تحقیق تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

اگر برای نوشتن پروژه دانشجویی خود با عنوان تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون به دنبال یک مقاله با ارزش میگردید  و برای آشنایی بیشتر با تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون ما به شما این مقاله را پیشنهاد می کنیم .این مقاله یک فایل word است که میتوانید  براحتی از آن برای تحقیق خود استفاده کنید.

تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

مشخصات فایل

عنوان : تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون
فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )
تعداد صفحات : ۱۱۹
حجم فایل : ۳۰۲ کیلوبایت

خلاصه آنچه در تحقیق تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون می خوانید.

تاريخچه مختصر تبليغات :
متأسفانه در طول زمان، بسياري از دست اندركاران تبليغات، گذشته را به كلي فراموش كرده اند. چند دليل براي آن بر مي شماريم. يكي اين كه در آن دوران تبليغات، زماني كه تجار و كارآفرينان كوچك دريافتند كه با تبليغات ميتوانند به فروش بيشتري برسند، بخش هايي براي بازاريابي نداشتند و واقعاً چيز زيادي درباره تبليغات نمي دانستند. تنها مي دانستند كه اگر يك مغازه گل فروشي در نبش خيابان باز كنند، با گذاشتن يك تابلو در پياده روي جلوي مغازه،‌فروش بيشتري مي كنند،‌و يااگر اعلاميه هاي تبليغاتي در اين سو و آن سو پخش كنند كه بگويند «آهاي مردم ،‌من يك مغازه گل فروشي در نبش خيابان دارم، گل ها تازه اند و واقعاً زيبا با قيمت بسيار مناسب عرضه ميشوند. » مشتريان بيشتري جمع خواهند كرد. اگر به مردم بگويند كه محصولتان موجود است و توضيح دهيد كه چرا بايد آن را بخرند، خواهند خريد ولي كار آفريناني كه مغازه هاي گل فروشي را اداره مي كردند، به قدري مشغول دريافت سفارش گل هاي سرخ، بستن نوار به آنها و استخدام كساني كه بايد گل ها را توزيع كنند، شدند كه وقت چنداني براي يادگيري تبليغات نداشتند، آنان نيازمند كمك از بيرون بودند.فراموش كردند كه هدف اوليه آنان ، ساختن آگهي هاي تبليغاتي بود كه به نتايجي منجر شود.
بنابراين، مؤسسات تبليغاتي سربرآوردند و با دست زدن به فعاليتهاي مختلف، نه تنها در زمينة رسانه ها ، طراحي خلاقانه تبليغات و فنون توليد متخصص شدند، بلكه ابزار انجام تحقيقات مصرف كننده را نيز ساختند و تبديل به بازوي بالفعل بازاريابي مشتريان خود شدند. دست اندركاران مؤسسات تبليغاتي ، عملاً همان كساني بودند كه نظريه هاي اوليه موقعيت گذاري و راهبردهاي بازاريابي را تدوين كردند و به مشتريان خود گفتندكه چگونه بايد عمل كنند.در خلال كل اين فراگرد، مؤسسات تبليغاتي بر پايه اين واقعيت بنا شدند كه مشتريانشان، كاملاً از آنچه آنها انجام مي دهند، بي خبرند. اين همان دوره اي بود كه مؤسسات تبليغاتي تمامي رمز و رازهاي « خود مهم خوانده» بازاريابي را به عنوان يك هنر غيرقابل سنجش، گسترش دادند. مي گفتند : «به ما اعتماد كنيد، پرداخت كنيد و تمامي كارهاي مهمي را كه خود نمي توانيد انجام دهيد، براي شما انجام ميدهيم، كارهايي كه شما هيچ وقت از آنها سردرنخواهيد آورد و نمي توانيد آنها را بسنجيد و لذا هيچ گاه در اين زمينه تلاش نكنيد».
در عين حالي كه مؤسسات تبليغاتي مشغول ساختن اين افسانه ها و تحويل چنين اطلاعاتي به مشتريانشان بودند، خود اشتباه بزرگي مرتكب شدند، يعني كم كم امر به خودشان هم مشتبه شد. براي دريافت پول بيشتر، به خود شاخ و برگ هايي دادند و به نوشتن سخنراني ها براي ارائه در گردهمايي هاي سالانه،‌برپايي نشست ها ،‌انجام كارهاي روابط عمومي و از اين قبيل پرداختند و بدين ترتيب، تبديل به مؤسساتي «با خدمات كامل» شدند.
آنها چنين فكري كردند كه با اين عمل خود را نزد مشتريان به وجودي لازم و حياتي تبديل مي كنند و شايد در آن زمان واقعاً چنين هم بودند. ولي آنها در تعجيل براي تنوع بخشيدن به كار خود، علايق خود به امور تبليغاتي و يا حداقل تمركز خود را به اين امور از دست دادند. آنها فراموش كردند كه قرار است تبليغات، عملاً اجناس را به فروش رساند و يا اينكه هدف اوليه آنها، ساخن تبليغاتي است كه به نتايجي منجر شود. از اين رو، تبليغات فقط يكي از كارهاي پيش پا افتاده اي شد كه در خيل كارهاي ديگري كه مؤسسات تبليغاتي مي كردند به آن نيز مي پرداختند.

تبليغات بازرگاني در دوران نخستين
بدون آنكه نياز به مستندات تاريخي باشد، ميتوان حدس زد كه آنچه امروزه تبليغ بازرگاني ناميده ميشود، پيشينه اي به اندازه تاريخ زندگي اجتماعي بشر و پيدايش داد و ستد در ميان آنان دارد. به درستي معلوم نيست كه چند قرن از همزيستي آدميان مي گذرد، اما اين تاريخ طولاني هر اندازه كه باشد، بدون داد و ستد نبوده و نمي توانسته باشد. حتي در زماني كه فرزندان آدم دوران زندگي بدوي و ساده خود را مي گذراندند و چيزي به عنوان «پول» به وجود نيامده بود، مبادله كالا با كالا رايج بوده است؛ افراد آنچه را افزون بر نياز خود داشته اند، مي دادند و در عوض آنچه را مي خواستند مي‌گرفتند. طبيعي است كه براي اين منظور ناچار بوده اند آنچه را دارند به ديگران «اعلانظ كرده و درباره اوصاف و مزاياي آن «تبليغ» كنند. اين عمل موجب ترغيب ديگران به درخواست مطالبة آن كالا مي شد و متقاعد مي شدند تا با دادن كالاي اضافي خود، آن را بدست آوردند.

 فهرست مطالب تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون را در قسمت پایین میتوانید مشاهده نمایید.

تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

فهرست منابع تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون را در قسمت پایین میتوانید مشاهده نمایید.

تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

هم اکنون می توانید تحقیق تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون را به قیمت ۱۳۹۰۰  تومان از سایت آسمان فایل دانلود نمایید.

توجه : لطفا از این پایان نامه جهت تکمیل مطالعات و تحقیقات خود استفاده کنید و از ارایه مستقیم آن به عنوان پایان نامه و یا پروژه تخصصی به استاد خودداری کنید.
در صورتی که هرگونه اطلاعاتی شامل پروژه، مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش کارآموزی و … در مورد هر موضوعی در اختیار دارید که مالکیت آن برای خودتان است. نیاز به خرید و پرداخت هزینه نیست، ما با شما تبادل فایل خواهیم داشت. کافیست عنوان و فهرست فایل خودتان را برای ما ارسال کنید، تا پس از بررسی توسط پشتیبانی سایت، راهنمایی های لازم برای تان ارسال شود. ما در کمتر از ۲ ساعت مورد را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما خواهیم رساند. برای تبادل فایل ها و اطلاعات با ایمیل زیر در ارتباط باشید. ایمیل پشتیبانی: contact-us@asemanfile.ir

      مطالب مرتبط



برای ارسال سوال، نظر، انتقاد، پیشنهاد، از فرم زیر استفاده کنید

فقط به سوالاتی پاسخ داده می شود که مرتبط با موضوع فوق باشد.