دانلود تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن - آسمان فایل
مرداد
۱۲
۱۳۹۵

دانلود تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

در دنیای فعلی هر يك از بانكها سعي و تلاش مي كنند كه سهم بيشتري در بازار پیدا کنند و رهبري بازار را در كنترل خود در آورند. يكي از عواملي كه به بانكها در اين امر كمك مي كند، مفهوم مشتري گرايي و بانك است. در ادامه مطلب می توانید تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن را دانلود کنید. 

نقش بازاریابی در بانکداری ایران

 

توضیحات بیشتر در مورد تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روش های کاربرد آن

عنوان: نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن
فرمت فایل:  word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ۱۵۶

بخشی از کلیات تحقیق و فهرست مطالب تحقیق “نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهای کاربردی آن” را می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید.

بخشی از کلیات تحقیق

اهمیت موضوع تحقیق : امروزه صنعت بانكداري در جهان با اشعار ارائه خدمات با كيفيت عالي، سرعت در ارائه خدمات، هزينه مبادله پائين و رضايت مشتريان، همپا با صنايع ديگر در حال پيشرفت و توسعه است و از تحولات اقتصادي عقب نمانده است. در حالي كه از دهه ي ۱۹۶۰ تاكنون بسياري از بانكهاي جهان براي پيشبرد اهداف خود به طور وسيع از روشهاي بازاريابي نوين استفاده كرده اند، بازاريابي خدمات بانكي در ايران در سالهاي پس از انقلاب به دست فراموشي سپرده شده بود. در يكي دو سال اخير بانكهاي ايراني به طور محدود در صدد پياده كردن اصول بازاريابي برآمده اند. ايجاد بخشهاي تحقيقات و برنامه ريزي و بهبود خدمات بانكي و بازاريابي مبين اين مسأله است. اين در حالي است كه با در نظر گرفتن مورد نسبتاً ناچيز سيستم بانكي در ايران و عدم كارايي و اثربخشي شعب بانكها در زمينه بازاريابي و روابط با مشتريان، بانكهاي ايراني شديداً به بازاريابي نيازمندند و سيستم بانكي ايران مستلزم تحولي در اين زمينه است.
هر چند در سالهاي بعد از ۱۳۷۰ فعاليت تبليغاتي از سوي بانكها از طريق رسانه هاي جمعي و گروهي درخصوص ارائه خدمات عالي به مشتريان و سرعت در ارائه خدمات بانكي و… ارائه مي گردد، ولي بايد اذعان داشت اين پيامدهاي تبليغاتي بيشتر جنبه شعاري داشته و در عمل مشاهده نمي گردد. عدم استفاده از امكانات بازاريابي در بانكها نتايجي از جمله تأخير، معطلي، اتلاف وقت و اشتباه در محاسبات است كه در مجموع باعث نارضايتي مشتريان و ايجاد ذهنيت منفي در آنها مي شود.
برطرف كردن مشكلات مذكور از جمله وظايف بازاريابي بانكهاست و اين تحقيق و پژوهش جهت كمك به مديران و كاركنان بانكها و مؤسسات مالي و اعتباري صورت گرفته تا آنها را قادر سازد كه خدمات بانكي را با كيفيت بهتر و سرعت بيشتر ارائه داده و زمينه هر چه بيشتر رضايت مشتريان خود را فراهم آورند.

 روش تحقيق

به دليل وجود تنگناهاي زماني و منابع مالي، طرح تحقيق بر مبناي اطلاعات قبلي مطرح گرديده است. براي جمع آوري اطلاعات نيز ارزش كتابخانه اي استفاده شده است.

حد در موانعت تحقيق، اشكالات و محدوديتها

به دليل گستردگي مطالب و مسائل مربوط به خدمات بانكي، اين پژوهش را محدود به بررسي شايد اجمالي و نه كاملاً گسترده خدمات بانكي ايران مي نماييم و دوران مورد بررسي از محدود به دوران پس از انقلاب تا يكي دو سال اخير است.
اگرچه در چند سال اخير كتابهاي سودمندي در زمينه اصول بازاريابي و مديريت بازار در ايران به چاپ رسيده است اما قسمت عمده اين كتابها ويژه ي بازاريابي كالاهاي فيزيكي است. به علاوه اكثر اين كتابها شامل مطالب تئوريك بوده و كاربرد آنها براي خدمات بانكي روشن نيست. از طرف ديگر اگرچه كتابهايي در رابطه با بازاريابي خدمات بانكي به زبان انگليسي موجود است، اما اين كتابها در دسترس همگان نبوده و به علت عدم آشنايي اكثر افراد به زبان انگليسي، نمي توانند مورد استفاده كاركنان و حتي افراد محقق قرار بگيرند. بعلاوه بسياري از اين مطالب براي فرهنگ هاي بيگانه كاربرد دارند و با فرهنگ و وضعيت بانكهاي ايراني مطابقت ندارند.
همچنين به علت عدم وجود آمار كافي، كمتر در اين پژوهش از اعداد و ارقام براي توجيه مطالب استفاده شده است.

فهرست مطالب تحقیق نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

بازاریابی در بانکداری ایران

 

هم اکنون می توانید این تحقیق که یک فایل ورد در ۱۵۶ صفحه است را از طریق دکمه زیر خرید کنید. قیمت این فایل ۱۴۹۰۰ تومان است.

 

توجه : لطفا از این پایان نامه جهت تکمیل مطالعات و تحقیقات خود استفاده کنید و از ارایه مستقیم آن به عنوان پایان نامه و یا پروژه تخصصی به استاد خودداری کنید.
در صورتی که هرگونه اطلاعاتی شامل پروژه، مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش کارآموزی و … در مورد هر موضوعی در اختیار دارید که مالکیت آن برای خودتان است. نیاز به خرید و پرداخت هزینه نیست، ما با شما تبادل فایل خواهیم داشت. کافیست عنوان و فهرست فایل خودتان را برای ما ارسال کنید، تا پس از بررسی توسط پشتیبانی سایت، راهنمایی های لازم برای تان ارسال شود. ما در کمتر از ۲ ساعت مورد را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما خواهیم رساند. برای تبادل فایل ها و اطلاعات با ایمیل زیر در ارتباط باشید. ایمیل پشتیبانی: contact-us@asemanfile.ir



برای ارسال سوال، نظر، انتقاد، پیشنهاد، از فرم زیر استفاده کنید

فقط به سوالاتی پاسخ داده می شود که مرتبط با موضوع فوق باشد.